vrijdag 4 februari 2011

De afspraak.

Op donderdag 27 januari ben ik langs mevrouw Lacoste gegaan om het plan te bespreken.
Ze had zelf een idee om als persoonlijk voorwerp, brood mee te nemen. Zelf gebakken brood.
In haar vrije tijd bakt ze graag brood. Het leek me dan ook wel leuk om een beetje een 'vies' schort te gebruiken met bakmeel er op. Hier was mevrouw Lacoste het helemaal mee eens en ze zou dat allemaal meenemen. De foto word gemaakt op donderdag 3 februari om 10.00 uur. 


Mevrouw Lacoste vertelde mij ook, dat ze op dinsdag 1 februari met haar klas een excursie naar Amsterdam had.
Het leek mij een super leuk idee om dan naar Amsterdam te komen en voordat de leerlingen weer terug naar huis gaan. En dan een foto te maken. Dit was allemaal geregeld en ik zou mevrouw Lacoste om 12 uur bellen waar ik was.. voor de lokatie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten